Hemma sjuk


Inge kul att vara sjuk. :-(

Har i stort sett varit hemma från jobbet hela veckan. Ont i halsen, trött och ont i kroppen.

Kände mig bättre och åkte till jobbet idag men blev dessvärre sämre av kylan och blåsten ute. Var tvungen att gå hem och blir nog hemma resten av veckan,

Urk! Vill va frisk!

Mina extra vitaminer tog slut vid jul och jag har inte köpt några nya så kan vara bristen på vitaminer som utlöst detta. Ska nog ta tag i det och köpa en burk nya vitaminer i helgen. Men tror även det kan vara att jag blev nedkyld när jag var och fira en vännina i lördags. Att jag varit ganska deppig ,nere och sovit dåligt sedan mormor gått bort kan även haft en inverkan på mitt immunförsvar,..

Ja nu gäller det i alla fall att bara krya på sig så man kan komma tillbaka till jobbet och äntligen komma igång med träning och motion inför beach 2010.

Kommentarer
Postat av: Vera

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 @ 14:24:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0